Partyhome Verhuur en Entertainment
(165 Recensies)
Bekijk alle recensies

Feesten Vs Corona

Vele feesten en events worden “wederom” verplaatst, een hele opgave maar wij zetten alles op alles om dit te regelen. Samen met mijn team zetten wij door! Corona mag niet de spelbreker zijn toch….

Iedereen moet kunnen genieten, daarom hebben wij enkele “tijdelijke” aanpassingen gedaan in onze algemene voorwaarden. Zo kan het entertainment bijvoorbeeld kosteloos omgeboekt of verplaatst worden evenals het geplande feest.

Positief zijn, dat is dus ons uitgaanspunt! Ook al werken we momenteel veel vanuit huis, wij staan voor jou klaar! Natuurlijk met de instructies vanuit het RIVM.

Ik heb entertainment geboekt, wat kan ik doen?

De entertainmentbranche is net als anderen zwaar getroffen door het corona virus. Veel evenementen zijn geannuleerd, zeker nu de horeca en andere evenementenlocaties ook hun deuren hebben moeten sluiten. Dat betekent dat veel artiesten en collega’s thuis zitten zonder werk, zonder inkomen en géén nieuwe boekingen hebben met alle gevolgen van dien. Om deze reden vragen wij jou om het geboekt entertainment niet te annuleren. Graag kijken wij samen met jou naar een passend alternatief zodat we elkaar helpen.

Om ook jou als klant hierin tegemoet te komen hebben wij “tijdelijk” onze voorwaarden rondom entertainment aangepast:

*Geboekt entertainment t/m 23 november 2021 kun je kosteloos omboeken of verzetten t/m december 2022. (beschikbaarheid o.v.b.)
*Indien je buiten de maatregelen vanuit het RIVM wilt annuleren gelden onze standaard algemene voorwaarden.

Voor opdrachten na 23 november 2021 worden onze standaard algemene voorwaarden gehanteerd.

Feesten Vs Corona

Kan ik mijn feest verzetten/annuleren en wat zijn de opties?

Zoals door de overheid en het RIVM kenbaar zijn gemaakt, zijn alle evenementen momenteel verboden. Deze maatregel geldt in ieder geval t/m 14 januari 2022. Om deze reden hebben wij uit coulance voor jou als klant de volgende aangepaste voorwaarden:

*Feesten t/m 23 november 2021 kun je kosteloos verzetten naar een andere data, dit t/m december 2022. (beschikbaarheid o.v.b.)
*Indien je buiten de maatregelen vanuit het RIVM wilt annuleren gelden onze standaard algemene voorwaarden.

Voor opdrachten na 23 november 2021 worden onze standaard algemene voorwaarden gehanteerd.

Entertainment, attracties of een feest plannen? Bel ons gerust!

Zoals aangegeven staan wij gewoon klaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Aangezien wij veelal vanuit huis werken, kan een reactie misschien iets langer op zich laten wachten. Dus blijf positief en blik alvast goed vooruit met het boeken van entertainment of een feest! Zo staan de eerste drive-tru kerstborrels al genoteerd en bezorgt de Kerstman de Kerstpakketten thuis deze Kerst. Genoeg sfeervolle opties nog om je medewerkers te verrassen!

Tot slot wens ik iedereen veel sterkte/succes, zorg voor elkaar en blijf bovenal positief. Shop lokaal of in de webshops van lokale winkels, ook hun hebben jouw hulp hard nodig. Enkel door de krachten te bundelen krijgen we alles voor elkaar.

 Bart Verhees

 

 

Dit bericht is opgesteld op 23 november 2021 met de grootste zorg en op dat moment bekende regels. Toch kunnen hieraan géén rechten worden ontleend, dit mede door eventuele nieuwe en/of aangepaste maatregelen. Voor de actuele regels verwijzen wij je graag door naar de rijksoverheid.

Vragen over onze
producten of diensten?
Wij bellen je terug!

Stap 1 van 2