Feesten Vs Corona

Vele feesten en events worden verplaatst, een hele opgave maar wij zetten alles op alles om dit te regelen. Samen met mijn team zetten wij door! Corona mag niet de spelbreker zijn toch….

Iedereen moet kunnen genieten, daarom hebben wij enkele “tijdelijke” aanpassingen gedaan in onze algemene voorwaarden. Zo kan het entertainment bijvoorbeeld kosteloos omgeboekt of verplaatst worden evenals het geplande feest.

Positief zijn, dat is dus ons uitgaanspunt! Ook al werken we momenteel veel vanuit huis, wij staan voor jou klaar! Natuurlijk met de instructies vanuit het RIVM.

Ik heb entertainment geboekt, wat kan ik doen?

De entertainmentbranche is net als anderen zwaar getroffen door het coronavirus. Veel evenementen zijn geannuleerd, zeker nu de horeca en andere evenementenlocaties ook hun deuren hebben moeten sluiten. Dat betekent dat veel artiesten en collega’s thuis zitten zonder werk, zonder inkomen en géén nieuwe boekingen hebben met alle gevolgen van dien. Om deze reden vragen wij jouw om het geboekt entertainment niet te annuleren. Graag kijken wij samen met jou naar een passend alternatief zodat we elkaar helpen.

Om ook jou als klant hierin tegemoet te komen hebben wij “tijdelijk” onze voorwaarden rondom entertainment aangepast:

*Geboekt entertainment t/m 1 juni 2020 kun je kosteloos omboeken of verzetten t/m december 2020. (beschikbaarheid o.v.b.)
*Indien je buiten de maatregelen vanuit het RIVM wilt annuleren gelden vooralsnog onze standaard algemene voorwaarden.

Voor opdrachten na 1 juni 2020 worden vooralsnog onze standaard algemene voorwaarden gehanteerd.

stay strong corona

Kan ik mijn feest verzetten/annuleren en wat zijn de opties?

Zoals door de overheid en het RIVM kenbaar zijn gemaakt, worden alle samenscholingen zoals een feest verboden. Deze maatregel geldt in ieder geval t/m 1 juni 2020. Om deze reden hebben wij uit coulance voor jou als klant de volgende aangepaste voorwaarden:

*Feesten t/m 1 juni 2020 kun je kosteloos verzetten naar een andere data, dit t/m december 2020. (beschikbaarheid o.v.b.)
*Indien je buiten de maatregelen vanuit het RIVM wilt annuleren gelden vooralsnog onze standaard algemene voorwaarden.

Voor opdrachten na 1 juni 2020 worden vooralsnog onze standaard algemene voorwaarden gehanteerd.

Ik heb een springkussen of attractie gehuurd, wat nu?

Om de gezondheid van jou als klant en van ons personeel te waarborgen hebben wij de verhuur rondom springkussens en attracties aangepast. Wij vinden dat iedereen veilig veel plezier moet kunnen beleven. Om deze reden heb ik besloten om t/m 1 juni 2020 deze producten onder voorwaarde te verhuren. Deze voorwaarden is afhankelijk van het aantal personen en gelegenheid, dit bespreken we per klant. Indien je een springkussen in deze periode gehuurd hebt krijg je van ons een telefoontje.

*Springkussens t/m 1 juni 2020 kun je kosteloos verzetten naar een andere data, dit t/m december 2020. (beschikbaarheid o.v.b.)
*Indien je buiten de maatregelen vanuit het RIVM wilt annuleren gelden vooralsnog onze standaard algemene voorwaarden.

Entertainment, attracties of een feest plannen? Bel ons gerust!

Zoals aangegeven staan wij gewoon klaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Aangezien wij veelal vanuit huis werken, kan een reactie misschien iets langer op zich laten wachten. Dus blijf positief en blik alvast goed vooruit met het boeken van entertainment of een feest! Zo staan de eerste Kerstborrels al gepland en zijn de agenda’s van Sinterklaas en Kerst alweer geopend. Zelfs de eerste projecten met onze snowglobes zitten in de brainstorm fase.

Tot slot wens ik iedereen veel sterkte/succes, zorg voor elkaar en blijf bovenal positief. Shop lokaal of in de webshops van lokale winkels, ook hun hebben jouw hulp hard nodig. Enkel door de krachten te bundelen krijgen we alles voor elkaar.

Bart Verhees

update 24-3-2020 – 08:56 uur