Partyhome Verhuur en Entertainment
(165 Recensies)
Bekijk alle recensies

Sinterklaas

Een professionele Sinterklaas huren? Al jaren verzorgen we de agenda van Sinterklaas met veel passie en plezier. Na een jarenlange hobby in het verzorgen van Sinterklaasfeesten is dat verder uitgegroeid tot Partyhome Verhuur en Entertainment.

Onder de naam “Trabedoely en zijn Pieten” verzorgen wij al vele jaren het Sinterklaasfeest. Jaarlijks bezoeken wij dan ook honderden kinderen in Nederland met een grote glimlach, waardoor er vele kinderhartjes sneller gaan kloppen. Want zeg nu zelf, een persoonlijk cadeau van Sint en Piet, wie wil dat nu niet!?

Sinterklaas en zijn Pieten huren voor een bezoek

Een Sinterklaasvoorstelling voor bedrijven, Sint en zijn Pieten in een winkelcentra of een bezoek bij jouw verenging of op school. In alle gevallen verzorgen wij het Sinterklaasfeest tot in de puntjes. Zo is onze compleet verzorgde Sinterklaasshow een groot succes bij bedrijven. Dit is een compleet verzorgde Sintshow, inclusief spannend en bovenal interactief verhaal. Het verhaal is een voorprogramma en bezoek van de Sint in één. Nadat Sint Nicolaas heeft voorgelezen uit zijn grote boek, worden de cadeautjes persoonlijk uitgedeeld. Natuurlijk met overheerlijke pepernoten van Sint en Piet!

Uiteraard is het ook mogelijk om onze Goochelpiet los te boeken voor een voorprogramma. Tijdens een interactieve show gaat hij op magische wijze de komst van de Sint en zijn pieten voorbereiden. Alleen of dat helemaal goed gaat……

Naast Sinterklaas op het bedrijf huren hebben we ook uiteenlopende mogelijkheden voor winkelcentra. Bekijk al deze mogelijkheden onder winkelcentrumpromotie.

Meer dan alleen Sinterklaas entertainment

Naast ons breed aanbod aan Sinterklaas entertainment gaan we bij Partyhome Verhuur & Entertainment verder. Onze Pieten heb je namelijk al diverse keren kunnen ontmoeten in o.a..: Sinterklaas en het Raadsel van 5 December, Bennie Stout, Het Sinterklaasjournaal, De Club van Sinterklaas, Sint & Diego en vele andere sinterklaasfilms en TV series. Dit allemaal om deze prachtige traditie in stand te houden met één duidelijk doel; “kinderen een prachtig feest laten beleven in Nederland.”

Direct Sint en zijn pieten huren, maar wat zeggen andere?

Niets is zo dankbaar dan lachende kindergezichtjes, dat beseffen wij heel goed. Daarom boek je een professionele Sint en Pieten bij Partyhome. Met passie en plezier verzorgen wij het aanbod aan entertainment voor Sinterklaas. Deze inzet wordt beloond en daar zijn we meer dan trots op. Eerdere klanten beoordeelden ons gemiddeld met een 9 en maar liefst 100% beveelt ons aan!

Sinterklaasfeest passend bij jouw wensen? Daag ons gerust uit, we verzorgen vele Sintshows op maat, zelfs in theaters.

“Jouw wens is onze Uitdaging”

Vragen over onze